Thursday, April 15, 2010

masa depan.

yeap, sekarang masih aku tunggu, tunggu dan bersedia , bagi aku tak payah gelabah , yea semua org ada masalah. tp aku malas nak ckp banyak , walaupun aku kadang kadang byk cakap. tapi kali ni lain. masa ? kat mana mana pun kita tetap membazir masa . duit? kat semua tempat pun nak pakai duit. jimat? wajib. semua sama , tak berbeza. kehidupan pun tak semua senang . seriously. taknak cakap dan membebel dah lepas ni , kadang kadang kita kena belagak sombong sebab kalau tak. ada yg ambil kesempatan or pijak kepala. kadang kadang kita kena terima lepas tu tolak ansur, sesetangah perihal kena redha. tapi tu lah . semua kata kata je , diri kita yang cakap akhirnya tak ada siapa kisah . yea ? aku tahu aku banyak cakap je sebelum ni , tapi tak buat apa apa . yea, aku tahu aku tak sebijak yang lain , semua pun takkan sempurna , jangan bicara perihal sempurna dgn aku? nampak tenang dan diam , yea sebab aku rasa tu yang terbaik . tak payah susah susah ,aku bukan budak sekolah dah , makin tua lah.yang penting aku tahu diri aku , maaf kalau ada yang siapa siapa tak suka.masing masing ada keburukan dan kebaikan .