Saturday, April 17, 2010

kalau aku diberi peluang.

jadi budak ni.

yg terima anugerah tu ,aku akan , lebih memberi perhatian kepada pelajaran. aku akan suruh diana tunggu aku habis spm , aku akan sentiasa buat dia senyum , aku takkan hilangkan diri ,aku takkan dota selagi aku tak habis spm. aku takkan buat diana tertunggu tunggu, aku akan tetap jadi diri aku , aku takkan kecewakan diana, aku takkan biarkan dia sendirian, aku takkan kecewakan dia , aku nak jadi terbaik untuk dia , aku takkan pernah bezakan dia dengan orang lain dgn dia , aku takkan suruh dia ubah diri dia , aku akan sayang diri kerana diri dia sendiri aku akan selalu dengar cakap dia , aku akan ingtkan dia pertama kali kita jumpa.
itu semua KALAU aku yang jadi dia , kalau aku jadi dia aku nak jadi yang terbaik .walaupun aku dgn dia tak ada apa apa , aku pun tak harap apa apa , cuma kadang kadang teringat kat dia . walaupun aku anggap dia tak kurang mcm budak budak.dia seorang yang biasa je , sama mcm aku, tak kaya tak susah . tak banyak cakap tp cakap jugak . tak bodoh pun sederhana bijak . tinggi pun , tak putih melepak dan tak gelap . cukup sederhana diri dia. dia pakai cermin mata , tp kadang kadang tak , dia ikut mood tak dia biasa je,dia tak perlu buat banyak benda untuk tarik perhatian orang , dia cuma perlu senyum je , sbb senyuman dia tu , buat aku tak tido malam . haha, kadang kadang malas nak cakap pasal dia , tp waktu dia muncul teruja. kadang kadang cuba biarkan je , tp kadang kadang manusia kan , selalu tertanya tanya .

tu la , jika aku diberi peluang. aku nak jadi dia ,ini semua bermula dgn memory card aku yg hilang.