Tuesday, April 27, 2010

aku dia mereka funfair dan futsal

FUNfair yang sangat mahal.

soon , radio riot photographer :)
mula pergi rumah gen bajet nak buat cupcakes mcm tu then malam nak keluar dgn dibam , tp plan bertukar apabila ayah dibam masuk hospital and aku pergi ke funfair bersama mereka .bumper car terbaik
comel kan dia? haha . kechek equals to adorable

sekilau corner dan movie.
masa tu dah habis kat funfair pg makan and minum semua . jumpa nad kat situ jugak , hee.and then amik gamba kechek serbagini rupa . haha.

futsal dan kelemahan aku.

shafiq aiman bin rosli , ini kelemahan aku . masa mula mula sampai tempat futsal ni tak expect pun jumpa sapa sapa sebab tak lah ramai sgt pun , rupanya ramai pula org yg kenal kat situ , and tu tempat nik selalu main futsal. so yeah. masa mazzie and i wanted to go to the toilet. nampak dah kelibat dia ni , tp buat tak tahu je , after that keluar tengok dia pakai jersey puth no 8. kaka. awww. masa tengah duduk tu , everyhting mcm rewind and i remembered every single minit with him . seriously . dia kelemahan aku , aku pun amik lah gambar dia , bg aku shafiq tetap sama cuma dia dah lain,.cakap kat amin, amin pulak kat aku yang aku suka kat dia. haha . hello? bg salam dulu sebelum cakap .

shafiq, if you are reading this . seeing you really reminds me of our past , i couple dgn u paling lama 4 bulan lah doh , yg lain sekejap je and ada yg main main pun . i rindu you serious , biarlah. sekarang hidup [un dah lain lain , lets just pretend we never knew each other.