Tuesday, March 23, 2010

misses

aku rindu, yes. in every point , i miss.
masa makin ke depan, tak berhenti kat mana mana. kalau boleh kutip semua benda sumbat dalam satu memory card, kan bagus. kalau ada mesin yang boleh ulang balik semua saat. itu personafikasi dah, perbandingan yang melampau. tiba tiba. haha , rindu lah. nak senarai sampai esok pagi pun ta habis

myra- rindu nak berkepit dgn kau 24 jam, ke sana sini, kehulu hilir.tidur , mandi. haha . sumpah rindu.tatto ingt?macam mana mula nya kita baik, sampai gadoh balik , sampai baik balik , sampai amik lesen sama sama . hope sampai kawin nanti.

kak cyla- rindu chocotop moment, masa 2005 , masa masa kita berdua oh dan bertiga ''the sayra'', sumpah rindu,.tatto ingt?walau dimana pun kak cyla berada, rindu.and kadang kadang dengar je suara kak cyla kat telinga

beeha- rindu sewaktu aku tido rumah kau dulu, melukis . bergelak ketawa. menangis sebab addmath aku fail?ingt?oh and admire nye aku kat abg kau zek.masa kita 3 org dulu

myza-sama seperti diatas, rindu masa kau teman aku time tak ada orang nak cakap dgn aku dalam kelas , tuka tuka tempat.kau rehat dgn aku, kau teman aku . ingt?masa kita 3 org dulu

aza-walaupun dah hari hari ckp dgn kau , mengadap muka kau semua semua , aku still rindu waktu dulu dulu, waktu kita kawan baik dgn efa. waktu kita keluar malam. waktu menggila waktu form 3

juniors-takpa masa korang still panjang,

imran- rindu nak jumpa , remember? first time we meet? yeah. kamek rindu kitak ,nangga kitak membesar polah mek senyum jak.sik pernah lupa. sik ada satu tahun pun nok kitak sik jumpa kamek.kitak tok adik kmek sampai bila bila.sayang kitakk.

puteri-sorry sayang, kita makin jauh, hmm tahu. tapi tak boleh nak buat apa apa, yang tahu , rindu setiap masa dengan kau dulu, sumpah. tak tipu, ada lagi gambar :'(


riza-babe, knowing you is such a blessing. sumpah rindu masa you rambut panjang tu. masa first time jumpa you pulak pergi potong rambut. remember? i watch you grow babe.

yun-uwek, paling rindu. masa mula mula , yang bapak kau nak jadi dato bandar eh? hmm first time lepak yg kau pakai boxers biru tu, baca mangga kat borders awwww, sumpah rindu. second time , third and sampai mwbc jumpa,thanks for the key chain. rindu kau doh . sumpah. :(


zamir-haih, awak awak, kita kawan sampai bila bila eh? :)

paan-im speechless when it comes to you, haih . senang cite dia first adik angkat yang sah. kau pernah mintak couple dgn kakak kan dik? oh sumpah gedik, tapi kakak syg kau lah doh sbb kau sgt sempoi. next apa akan terjadi?

nik aiman hafiz- i rather spend most of my time with him other that other guys, god knows why. i love you babe. kadang kadang rindu kenangan kita dulu. dulu :)sama dibawah.

haris naim-macha , my addmaths tutor/study mate masa kat library. haha.


nanti update lagi.haih banyak sgt . hahah