Thursday, March 4, 2010

the legendary day.


tajuk untuk hari ini: AZA LANIAZ DIBULI ,-rabu, kuantan pahang. papehal pun aku syg kau aza.ur perfect the way you are . cuma jangan lurus mcm tiang sgt lah k, bengkok sikit. and tolak lah tawaran ban untuk kerja kat metro tu. hahahha.


me ,aza, ban, and dibam went out. haha nak tengok wayang. and the movie we decided to watch is true legend . boleh tahan jugak lah, da lah dalam cite ni banyak ULAR, kesian aza . terkejut bila kau peluk aku aza, nasib baik aku tak terpeluk org sebelah aku, hahaha. aza menghayati betul cite ni. aku dgn dibam sibuk jadi director cite tu. haha. ban pulak tibe tibe gelak sorg , mmg supah kelakar lah time tu, dgr suara ban je kot.tah apa yg kelakar pun tak tahu lah.


he is a legend.

haha, ada byer jugak. muncul dari kayangan. tp di balik awal , tak tengok movie, budak sekolah kan. hmm masa makan kat alif terkejut jugak la tngok ban makan, sekejap gila , dibam baru nak start makan., dia dah habis. abg yg amik order tu muka mintak 20 sen. tak tahan.hahah. oh and and masa kat alif tu tak perasan pula ada raja, kenangan lama la kot.tayah cerita kat sini, tak guna.boleh tahan banyak gelak jugak lah sehari tu, tiba tiba mood haritu semua kedai nak masuk kan, mmg best, mcm ni lah perempuan. tak boleh ubah dah. haha dah ecm tu nak tutup baru la kitorg semua pulang , syu tanya pulang kemana? pulang kedayang. haha ni dah merepek sbb dah mengantuk , oh and lupa pulak. sebenarnya sy ni tngah demam tp kuar baru sihat, sgt malas nak makan ubat, tapi sbb sy syg awak dan syg diri saya. saya telan jugak .