Monday, January 11, 2010

3 am

3 a.m,
soundtrack: kau harus ada by hujan and the story by zee avi

still can sleep thingking bout everything,i just need some peace, still think about you,kau masih budak, kau masih mentah,kau masih memilih, kau masih buta, begitu jugak aku.aku faham. kau berubah mengikut waktu, kau susah dibaca, begitu jugak aku, kau pelik, aku pelik.
tak kisah kan kalau aku cuba lupakan kau? aku cuba. kita tunggu, sebab aku tahu aku akan tersungkur lagi, terhilang mood dan terlupa gembira nanti, aku bersedia sebelum hujan.
i want someone,that could really look into my eyes and say. ''ur perfect the way u are, it doesnt matter if ur hair is frizy, ur nose is big, ur skin is dark,i love you the way you are''
i want u to look at me sincerely and u think that im the most perfect girl that u ever met, i want u to be older than me, i want u to be wiser than me, i need ur opinion,advice and help.
aku mahu kau sentiasa yakinkan aku bahawa setiap kali aku sedih, kau lah tempat yg aku perlu tuju, bahu kau lah yg aku perlu pinjam, pelukan kau lah yg melindungi aku. gengaman tangan kau yg memberikan aku semangat untuk hidup.
aku mahu setiap detik yg berlalu,dgn kehadiran senyuman kau, suara kau, kau yg sentiasa ceriakan aku, kau yg tahu memberi ruang dan waktu, kau yang tahu aku memahami mu, kau yg tahu aku tidak mengongkong mu, kau yg tau aku juga sayang kau sepenuh hati aku, kau yg walaupun jauh tetapi membuat ku yakin kau sentiasa bersama ku
aku mahu , kau yg ikhlas, jujur, yang tidak pernah fikir tentang kepentingan kau, kau yang faham kehendak aku, kau yang pegang kunci hati aku, kau yg aku ingin bersama, kau yg aku tahu aku bahagia, kau yang tidak pernah lupa untuk ucapkan kau sayang aku.kau yg kenal keluarga aku,
aku mahu, ''sayang selamat pagi, sayang selamat malam , sayang,aku tidak berdaya bergaduh dengan kau,kerana kalah kau kalah aku jua'' aku mahu, kau yang teman aku ketika aku interview kerja, aku mahu kau yg beri kepercayaan bahawa mimpi aku boleh menjadi kenyataan
aku mahu kau percaya aku, aku percaya kau, dan aku mahu kau tidak seperti lelaki lelaki yang aku kenal tidak seraut sama niat dan pemikirannya, aku mahu ''sayang dah solat?''aku mahu kau yang beri aku semangat ,aku mahu kau tahu aku tidak pernah meminta lebih, yang ku mahu .aku dan kau bersama mengahdapi hidup.
aku mahu, kau ''sayang happy anyversary yg ke 12'' aku mahu kau tahu aku tahu kau , aku sayang kau, aku mahu setiap kali kita bergaduh kita sama sama mengalah, aku mahu,kau yang suka bercakap, bergurau, bertekak, aku mahu kau tahu bahawa aku tau kau serious walaupun kau tak tunjuk.
aku mahu kau tahu, walaupun siapa kau aku akan terus tunggu ,