Saturday, January 9, 2010

10.01.10

10.01.10, nice date today
wonderful day too.




semalam, went out with kak cyla and aza.CHOCO TOP NIGHT yeah.
borak mcm nak pecah perut.. bergelak banyak sgt. haha.
''ta titow agie ew?'' haa yg ni sumpah wat aku berguling haha..
its a sweet and wonderful night..






today :)

bukan apa, penat and jantan jantan ni semua buaya tebaga.haha bak kata cikgu lah, and mcm ni. thers this one guy, nama dia azri hafiz, dia budak satu sekolah rendah dgn aku, and dia sebijik macam memory card, aku rindu kot kat memory card, and masa nampak dia mmg cair sgt, rasa nak pg je depan mata and kata, 'wak nak jadi boyfriend saya tak?haha yg tengah tengah pakai baju purple tu, uweek ;'(




after passing ujian static, pergi amali pula dg myra dekat 5 jam berdiri okay. seronok! grr





then ptg menuju ke mega, jumpa junior semua and mcm best lah suasana kat sana , haha, we made our plan kan myra ? haha lets hope it will appen this time.then sempat lg pg usha baju kat mng semua , penat gila today but tons of fun. btw jumpa mummy elisa dgn abah, eleanor kata the party was supposed to be the best ever, tp hmm tngok je la eh mcm mana. :)





waiting for you...



E: hye u.u theme party tu nostalgia eh?
D: hmm yea, mcm old school la kot, kenapa yea?
E: old school? nak dress up mcm mana eh? ;D xda maybe i pegy
D:*dalam hati aku rasa nak cakap je at dia yg aku penat tunggu dia haha* oh really?serious ke?
i pun act ta faham tema dia, apa kata u tanya dany dia pakai apa
E: dany la yg ajak i ,kalau tak mmg i tak dtg ah. syez, pakai mcm apa eh?
D: u tanya dany. i mana tahu lelaki pakai apa eh*pakai lah sama dgn aku haha
E: okay :)
D:eh, ta tdo lg?
E: na tido la ni, u ni kenapa ta tido lg?*tiba tiba kau jadi caring la doh*
D: i demam oh, ta boleh tido kot
E: da mam ubat dah? *i didnt know u were this manja and caring. buat aku jatuh hati la doo*
D: i ta suka ubat oh
E: then mcm mana nak baik?


aww, kau tiba tiba mcm ni. terkejut aku.