Monday, June 28, 2010

whats left .

all memories ,

semalam lepas hantar beeha balik , aku tutup radio , bukak lagu memori tercipta kat phone . semua memori dari 2008 tu dtg balik , hujan lebat tibe tibe , serious tak dapat tahan. rasa kosong , takda sape duduk kat sebelah aku, dulu ada AZA, ;'(

aku sedar bila semua dah takda , sunyi, walaupun sebelu ni biasa je tp tiba tiba , bila teringat semua , aku nangis , tak sanggup nak balik rumah , takut kat rumah nangis lagi teruk .
haritu masa last jumpa aku dah nangis , dah banyak kali last dan setiap kali last tu lah aku nangis .


semua dah besar , dulu tak rasa , sekarang dah lalui baru rasa . tak dapat tahan doh perasaan ni , kalau dulu cakap je boleh lah sebab tak rasa lagi . sekarang ? apa jadi . setiap kali tengok gambar mesti berair je mata , setiap kali bercakap mesti teringat je semua .

tak mampu nak ckp apa apa dah . gudluck everyone .

p/s; aza , rindu kau sgt sgt . bukan aku tak rindu yg lain , aku rindu yg lain jugak , tp KAU lah BUAT AKU RASA PALING SUNYI .