Thursday, June 17, 2010

dunia ni kecik , bulat . sphera

he's name is sheikh muhammad lufti .
pernah lah dulu suatu ketika dulu , aku minat kat sorg mamat ni , tp tak pernah tau nama dia ke apa benda tah , just tngok dia masa tu kat mega ada dance competition . haha , masa tu tngah menggila kat dia ni , tngok dia buat back flip semua semua lah . mmg time tu no.1 fan dia . hahah
tapi tak kenal and tak pernah kenal , so buat bodoh je lah kan? terserempak byk kali . nampak pun byk kali masa jogging kat taman bandar semua tu nampak dia . tp TAK KENAL LANGSUNG , okay i have no idea who he is .

so nak dijadikan cerita i went to my cousins house , and kitorg borak borak then timbul isu adik beradik bf dia ni ? so i was like oh dia ada abg? pusing pusing pusing , sekali sheikh zaim punya abg ni ialah budak yg aku minat sgt tu ! haha kecik je kan dunia ? tngok facebook dia . aku dah mcm omg omg omg, rupanya mmg betul he joined capoeira which suatu ketika dahulu aku pun pernah masuk , -_- walauehh . tp rugi la sbb aku da tak masuk capoeira . tp kalau nak ingt balik mesti nak gelak je . haha . he's so hot okay , and aku ni back off je . just glad to know that he is lufti and he is zaim's brother .