Tuesday, May 5, 2009

diana!

aza came back from pertandingan tarian.she went looking for me all over,

aza: diana diana! (excited mcm biase)
min:diana sini la..
me:jap jap..
aza: gile weh , bapak lah handsomenye comey gile die weh!mcm cine.beh ah kau byk spearpart an..
me:eh,agak2 lah,tak ade sape2 pun dalam hidup aku..korg je la yg ade(haih dituduh)
aza:ye la tu
min:die nampak baik gile da la comey gile handsome seyh..
me:sape?
aza: pojie.die kan tarian
min:bapak comey doh baik je die ckp ngn kitorg semua.
me:yea keee??(covering my face dgn kertas)ala,pgi td aku text die gudluck tp die tak reply.
aza:die tanye x mane ko tau?
me:tak die tak reply.korg dpt number brape?
min:die takde kdid kot,tp td die nari byk salah.gahaha..tp comey la..
aza:haah,kitorg kategori a-3 kategori b-2,bg kitorg menang la sbb dpt tempat :)
me:congrats..ni korg nak pg mne?
min:mkan then g mega.
me:k lah byee.. kitorg na kena g bengkel maths weh!haha

ok,mmg aku da lupe pasal budak ni but td tetibe aza ingtkan grr..tak tau la wheter hes my ex or not wheter hes seriuos or not,but i gave him a kiss tho -_- die ta pike pasal aku pun kot but this kind of situatin force me to text him still he didnt reply.then i tried calling em 'sorry please try later' haha tuka number.malu suda,whatever lah .then i text aza hehe, ily aza n min! muah muah.

myra says : ikut kau la diana,nak text die ke tak,jgn nnti ko dtg kat aku ckp yg lelaki kuantan ni tak guna pulak..hahah

oh myra ily,kau sahabat yg paling mengerti aku :) then bengkel maths tnag2 ujan bapak siot,but best kot. lepas tu balotmeja kat kelas then balik..