Monday, September 6, 2010

nota

sebaik baik lelaki yang boleh berjanji pun akan memungkiri janji tersebut .

dah dua kali aku terkena , pedih perasaan tu . memang la bila dikatakan aku ni tak hiraukan langsung perasaan dia , aku jahat , aku buat mcm dia tak diperlukan dalam hidup aku , aku sibuk mensibukan diri aku dengan orang lain , aku buat buat buta dengan apa yang aku ada depan mata , aku jahat aku dingin aku ego and yess maybe aku tak nampak pun yang aku sayang kau . dan mungkin aku sering melukakan hati orang sekeliling . tapi perlulah kau berjanji dulu?

pada aku sikap aku ni cuma ujian , aku buat mcm tu sebab aku tahu , belum masannya lagi , aku pernah mainkan perasaan kau jugak , aku tahu WHAT GOES AROUND COMES AROUND, tapi perlulah BERJANJI ? nak sehidup semati bagai .kau buat mcm tu kau dah bg aku harapan tahu. sebab tu bila aku dapat tahu pasal kau, mula tu menangis la juga kan, sbb sakit , karma memang sakit . aku kena terima . tapi yang aku tak terima , kenapa kau berjanji . tu je .