Tuesday, August 11, 2009

PART 2

day 2: kunci jam beriya kul 4.40, hah aku la org yg first bangun and mandi takut2 la lambat an nnti BUS LEADER tu bising. tlg la. then ciap2 tuwun breakfast. journey to stadium begins, kitorg kena g awal sbb nnti kena perform first. haih sumpah takut cuak semua ade weh,. perlukan kak cyla sgt2 sebab dia je yg always there for cg, syg dia ok. ex's yg lain bukan ta membantu cume korg ta care sgt pun bout cg, btw, tunggu kak nana gak .hehe.. text ng camilus and imran, text ngn firdaus buat akit aty : ''kakak, my phone dah tak ada credit,can u send my regards to kak f@%T#^$^%$ ? thanx.:)'' makcik kau la. haih. btw, dayat ngn belle slalu buat lawak , kami gelak aja. hehe.saya sayang juniors saya yang bernama hidayat nie sbb die cool tp kadang2 kuat membebel :)
motivasion

ok la i admit rehersal was kindda bad, sumpah nak menagis kat stadium tu jugak sbb mcm everything salah kat stadium tu. :'( takut weh esok comp!!!!!!!!







ni la suasane fall in kat tmpat parking bus yg bau die . ta brape menyenangkan mcm bau pe tah. haha, cuak je weh coz ni lah first time cg masuk comp. pakai flag biru tu weh, bwak satu je flag. konon2 nak hide flag lain, tp serious aku mcm na terkencing je tngok cg skola lain.tp nat comp kali ni mcm ta best sgt oh sbb ta dpt nak minggle around dgn kawan2. slalu kena bla mcm tu je,


haih. then warm up punye la penat. padahal buat gitu2 je. haha..
then balik hotel rest makan2 then g practise kat padang skola teknik again. semua mcm ta bersemangat je especialy guards, i was damn worried kot2 diorg ni dah mcm takda hati ke ape ke, so i tried to cheer them up balik2 aku yg tension mcm biasa la bad mood gila. last2 minit camni korg taknak buat betul2. aku menagis aku admit. before tu ade text ngn abg aku, then tngok2 die muncul. haha. mase aku kena panggil ngn cikgu jo tu dah mcm nak give up je tp tatau la fikiran tak menentu. pastu mase sir bagi rest tu cikgu jo ckp2 ngn diorg . air mate aku da mcm menitik gila2 perasan semua campur2 tibe2 jadi emo, haha tah pape. yg best nye semua guards mcm tade perasaan lg la sakit jiwa, aku da maca down gila2. sumting naik kan semangat aku, btw, sir pakai payung masa tu hah its because JB panas ok?


masa tunduk tu aza panggil aku, then aku pandang je kiri. KAK CYLA!!! aku bangun terus lari pecut pg peluk die, soory sis lau sakit time malanggar sis tu. hehe :) tersenyum aku kat situ, da ta pedulik da sape2, tp airmate still menitik la. emo lgi dan lagi.things is getting so tense, turun practise lg , sedih je sbb guard semua muka masam, hello? sok comp cheer up, aku rasa nak nangis sgt, sis tanye nape emo, nak becakap lg la emo.tnga2 pektis brass rest. sir panggil. "diana,sini jap. weh ko jgn tension2 sgt, rilax la." then ku pun menjawab mane ade , "alah aku nampak muka ko stress gila td tak payah tipu..'' before tu abg aku da ckp2 da kat budak2 cg, tah pape tah die merepek je . haha, then die bet dgn aku kalau solo aku esok tak confident aku kna bg die 10 ringgit, kalau tak die kena cari pakwe st.john tuk aku haha, poyo je. then sis cyla gave me a great idea, ending solo. thanx sis :) kitorg nak kak cyla tido ngn kitorg tp kak cyla nak tido ngn saxo kan, so ta kisah la, tp yeay! sis tidur jugak ngn kitorg . sgt best! malam ue sis bawak balik mcd!! kami pun makan2 , yg aza ni ta reti base nak tido an, ceh ceh padahal aku pun taleh tido mane la, duk online guna laptop sis, bercerita berborak semua ngn kak nana pun ade skali, tanak la pulak cite pasal meeting malam ue sgt bosan.

bergalak ngn aza malam tu best. memekak bile yg lain smeua dah tido.tinggal aku aza, biha kak nana and kak cyla. :) yg best nye pas bace doa terus tido .hahaha


end of day 2