Tuesday, April 13, 2010

what makes me smile



these moment , it would be better if , sis cyla , and others ada jugak. :)

Wednesday, April 7, 2010

hey kid! quit playing dota please

you , yess you. stop dota-ing lah, please. do i have to beg? after spm suka hati kau lah nak dota ke nak terbalik ke apa, but for now focus on your studies okay, screw about girlfriends when you're only busy dota-ing. waisting your money , and time . get it? eff** you dota for screwing up this boy's head. in fact ramai lagi yang admit that 'DOTA is mylife' .so what if dota if your life pun. study still study, jangan lah menyesal. alright ezat? dont text me and tell em that u cant answer your sejarah paper, mmg mengundang penerajang i je okay? memudaratkan kesihatan u ,why i cakap mcm tu , its because i care. firstly 1 and 2 o'clock in the morning pun you're still at cc playing dota. wtf? one day you'll realize that you have waiste so much time on this pathetic game, which i myself pernah main dulu, but now i stop, because you wanna know why?

first. u dont get any money or anything if u win or finished to proceed another level malah makin banyak time kau spent kat cc makin melayang duit kau yg kau boleh buat topup and msg aku faham?

second, bila dah start susah nak stop, biar kalah ni , ulang balik dari awal.

third, makin pandai danlancar mencarut. gunakan bahasa kasar sekali gus effect kau punya otak untuk pembelajaran.

bukanya nak halang kau main dota syg. seriously TAK KISAH , tp jgn terlalu taksub and tak kisah lah if cuti and dah habis sekolah nak kawin dgn dota tu pun tak apa , for now, just seriously . be serious in your studies.im dead serious kid. its now or never. sory membebel kat you , maybe dah geram sgt. orang lain pun main dota jugak. and i hate it when you ignore me during your sp called dota matched . pfft. screw the creator of it.

now im realived i said it all out .
peace,

Tuesday, April 6, 2010

buttons .

what a day,tengahari pergi lunch dgn nik kat patani and makan mee goreng basah. then pergia amik adik dia kat sekolah rendah tok sira. omg . adik dia sgt comel , adorable hanis :)

then balik rumah , tengok tv je sgt bosan after that ,pergi shopping dgn kakak and yaya , yaya beli crocs oh . beli selipar roxy y lokal punya. haha
support lokals stuff ya'll. pfft.
so sebenarnya nak bagitahu yang aku telah mencipta satu produk jenama aku sendiri . hahah iaitu gelang kaki butang. berminat? contact me . haa , jgn nak curik idea ni eh. mintak izin dulu.

Sunday, April 4, 2010

just a story to share.

okay , the day . i mean saturday was really tiring man , seriously. but it was superb precious FUN.
pagi ke taman budaya , petang ke sekolah , then senja ke megamall, malam ke tc.

di megamall-
mula mula pegi makan kat rasamas , ye lah kan . lapor je masing masing. lepas makan dan bergedik , baru lah jalan jalan. maklum ah dah lama tak jalan , borak borak , lepas makan je karaoke la weh.. haha 10 lagu. amik kau. sampai tak ada suara, haha.mieza dgn aza sempat lg main congkak. hahaha. then terserempak dgn era, then masuk 7E , sekian sekian sekian. beeha balik..

so tinggal aku , miza, myra , dan aza.

then hantar mieza pulang. then pulang rumah aku jap, nak tuka baju semua .siap siap ,pg tc pula. kat tc-
sampai sampai je nampak crocs hijau . arghh nak beli! haha then jalan jumpa kak meeza dgn yg lain, kak meeza ajak lepak kdai abg, pergi ah lepak . shisha special , haha sedap kot.lepak lepak , borak . then bukak cerita macam macam ah. last last makan jagung. haha, lepas minum minum, pg makan lak , myra belanja kat kedai abg halim .sebelum tu BELI crocs hijau tu :) hehe, then dah penat borak borak , jalan lak , masa tu dah sumpah mengantok tahap apa je.mula lah menggila mcm high semacam an. dah sumba sgt balik .

my godness masa balik tu ada roadblock . hahaha , mcm org gila je pusing. kebetulan ah , lesen tak dapat ag , encik rashid an lembab sikit. padahal ikutkan dah lama aku dapat P . then buat kerja gila pusing balik naik tc balik . hahaha . kelakar sial , makan ice cream semua , mengantuk tahap apa je beria lah tunggu sampai pukul 3 , then roadblock dah tak ada baru lah balik rumah . penat sial , sungguh . tp FUN , orang tak kenal mesti ingt aku mabuk , haha tak lah actually, saja je , mamai kan . taknak mengantuk , tp tetido jugak kat mcd tu . nak buat mcm mana. masa main kira kira tu taktahan . haha.kita 3 org je lah yg tahu mcm mana. haha

eggmond projek






model : beeha , mieza and aza. kadang kadang aku menyelit
photog: dee.

ke sekolah bersama lalats 92

ok pagi macam biasa ah - semua ingtkan tepat pkul 12 ah nak pg sekolah kan tapi TAPI ,

tiba tiba dapat msg dari myra : aku ta pg kot, penat

tiba tiba, haha . bee dgn myza dah kuar dah dulu, sbb diorg lapar , sbb kalau tunggu aku dgn aza lambat ag ah.aza tak mandi ag haha,dan sebagainya.around 3 mcm tu terus ke sekolah . hehe
see , speak, hear. :)

architect festival of college shahputra

ARCHIFEST.-2 april 2010

okay , architecture. once was my dream . still looking foward to it , but quite not my first choice , walaupun its life saving and a good future ahead, but still malam sabtu , haritu malam mass com shahputra en , ni malam architect pula. ook la. budak budak shahputra banyak yang handsome .
pergi dengan aza dan kakak dia , ayang. sampai je show kawan ayang dah terlepas , tinggal show budak budak sem lain je , kitorg pun duduk lah , kafeteria shahputra agak cun ah. malam tu semua pun budak architect je .

show ni dapat first place, diorg buat sketsa tentang seni bina traditional dan modern. bermakna lah jugak, budak budak semesta ke 4 yang ni, masa buat sketsa tu lampu pecah , short ter blackout jap, haha.
ok , cuba tengok yg berdiri ujung sekali tu. handsome bukan? nama gelaran dia ''nikon'' haha sebab dia pun gantung nikon, tapi tak tahu nama dia , haih , masuk masuk je shahputra first aku nampak dia ah, muka mcm shafiq aiman , -_- haha , then beborak dalam kereta dgn ayang ngn aza . nikon ni sem ke 5 kot, means 21 years old lah . tp dia sgt comel , haha

Thursday, April 1, 2010

superguards of mine

syed azwan syed shaikh, syed abdul aziz syed shaikh, sharifah nordiana syed shaikh.


this is what i want


a freakin room for myself.

i want some space.

badly. seriously, give me a break. semua orang ada bilik sendiri, tempat berehat, mencari ketenangan, tempat mengekspresikan emosi , tempat melepak. tempat tidur, bilik ibarat rumah dan harta sendiri. kalau nak diikutkan memanglah orang susah langsung tak ada bilik, tidur atas lantai , ada yg tersiksa lagi dan sebagainya. tapi itu lah kalau jiwa aku dah semakin memberontak . sebab aku nak tempat aku berkarya sendiri, aku nak almari. mulalah marah bila aku sepahkan ruang tamu depan, mula lah serabut tengok aku lepak kat depan, mulalah suruh aku kemas dan alih barang barang aku, tolong lah . tak faham lagi ke?AKU MAHU BILIK AKU SENDIRI. kau tahu nak kemas je , tapi tak tahu perasaan aku.pergi mana otak. aku mahu privasy, aku dah besar, kau tahu anak kau pun bakal besar? dia pun nanti nak bilik dan takkan selamanya tidur sebilik dengan mak bapak dia , faham? kau pergi lah cari rumah sendiri , jangan salahkan aku dengan umi kalau rumah sempit atau bersepah, kau tak ada mata ke? oh lupa , aku yang menumpang, pfft! tolong lah. muak dah , aku dah tak tahu nak cakap mcm mana, kat sini je aku boleh luahkan. kau tahu? kalau lah kau boleh baca. kalaulah aku kaya , aku ada banyak duit . aku buat rumah besar besar satu untuk kau, bukan untuk aku. sebab kau tak boleh tolong keluarga kau sendiri, aku tolong kau. aku upahkan bibik untuk kau sekali mahu? sebab aku dengan umi bukan bibik , nak angkat baju , lipat , basuh ,jemur baju kau yang berbakul bakul tu. dapur kotor? tak payah masak . tak payah makan, aku makan luar tahu? sakit mata kau tengok barang barang aku dgn abang aku, sakit lagi hati kitorg tahu?sampai bila lah kan? aku pun tak faham. aku dah tak tahu macam mana nak cakap , pindah lah cepat cepat, bernanah dah hati ni simpan macam macam dari kau,matang lah sikit, sebab aku perempuan aku tak mahu kurang ajar. kau kerja apa? pagi petang siang malam kau keluar , projek sana proje sini, lepak kat kedai mamak macam orang bujang. apa masalah kau? dah kaya sangat . pergi lah beli istana , mungkin sekarang ni kau senyap and tak berani cakap dengan aku sebab kau dah sedar kan? mungkin jugak tak . jangan salah kan siapa siapa kalau diri kau sendiri yang salah. mungkin dah takdir.

happy birthday kak meeza

suprise suprise , haha 1/4/2010. happy birthday my sister in law soon to be ;) haha

i just havent met you yet

looking ahead to work with him ;D

kepulangan syed azwan.

haha, gamba kat studio , hanging up. still .. and siapa tahu balik balik rumah je . dia dah ada tergolek tidur kat depan,

BUT,

dia akan pergi balik soon -_-